Ik ben huurder

Samen met bewoners

Meedenken en meedoen

Uw mening telt

Uw mening als huurder is van belang voor TBV Wonen: u bent tenslotte onze klant. Wij horen graag wat u vindt van uw woning en woonomgeving en over onze service en beleid. Waar bent u tevreden over en wat kan er beter? Daarom meet het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties KWH ook gedurende het hele jaar hoe tevreden u over ons bent. Daarnaast is in een aantal wijken en complexen een huurcommissie actief die de belangen van de huurders in de straat vertegenwoordigd. De HBO bestaat uit vijf actieve en kritische huurders en vertegenwoordigen de belangen van alle huurders van TBV Wonen.

Meepraten voor iedereen

Omdat we het erg belangrijk vinden om goed naar onze klant -dus u als huurder- te luisteren, hebben we verschillende manieren waarop we in contact komen met huurders. Dit doen we altijd op een open en duidelijke manier. De afdeling Woonservice staat altijd open voor suggesties van huurders hoe iets beter kan. We merken dat vooral de jongeren binnen onze doelgroep moeilijker te bereiken zijn via huurderscommissies. Daarom gebruiken we ook social media zoals Twitter en Facebook en zetten we digitale panels in om ook deze belangrijke groep te bereiken.