Ik ben huurder

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets in uw woning kapot? Lekt uw kraan of gaat uw raam moeilijk open? Dan komen wij dat graag voor u repareren. U geeft uw reparatieverzoek via internet of telefonisch aan ons door. 

Reparatieverzoek melden via internet

Het is mogelijk uw reparatieverzoek online te melden. Dat doet u in uw persoonlijke omgeving Mijn TBV Wonen. U kunt een reparatieverzoek indienen voor uw eigen woning, maar ook voor de algemene ruimten, bijvoorbeeld voor het trappenhuis.

Bellen met de reparatielijnREPARATIELIJN

Wilt u iemand persoonlijk spreken? Belt u dan op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 12.30 uur via telefoonnummer (013) 594 05 55.  Wij vragen u dan een keuze te maken tussen de volgende mogelijkheden:

  • Glasschade reparatie (of meld deze direct via (013) 544 29 26)
  • Centrale verwarming en warm water storing (of meld deze direct via installatiebedrijf Van Delft (073) 518 66 66)
  • Overige reparaties

U krijgt een medewerker aan de lijn die een afspraak met u maakt wanneer de vakman van TBV Wonen bij u langs komt of aangeeft aan welk bedrijf wij uw verzoek doorgeven. Bijna alle reparaties voeren wij zelf uit zoals aan deurkrukken en sloten, kranen, closetpot en elektrische installaties. Maar soms schakelen we een specialist in zoals voor de lift, het glas en de verwarming.

Gaat er in de woning iets kapot door uw nalatigheid of met opzet, dan zijn de kosten van de reparatie voor u. Bijvoorbeeld als u uw sleutel bent vergeten, waardoor we het slot moeten vervangen. Wij lossen dit voor u op, maar u betaalt zelf de kosten.

Spoed

Een spoedgeval geeft u altijd alleen telefonisch door via (013) 594 05 55. Niet melden via de website.
Spoed is als in uw woning een onveilige situatie is ontstaan zoals bijvoorbeeld een gaslek. 

Log nu gelijk in om uw persoonlijke gegevens in te zien, te wijzigen en heel veel meer makkelijk en snel online te regelen!