Ik ben huurder

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Bij TBV Wonen bent u altijd verzekerd van goede dienstverlening. Is er iets in uw woning kapot? Lekt uw kraan of gaat uw raam moeilijk open? Dan komen wij dat graag voor u repareren. U kunt uw reparatieverzoek op twee manieren doorgeven. Via internet of telefonisch.

Reparatieverzoek 24 uur per dag melden via internet

Bij TBV Wonen is het mogelijk uw reparatieverzoek online te melden, dus gewoon via deze website. Het grote voordeel hiervan is dat u meteen zelf ook een afspraak kunt inplannen, op het moment dat het u het beste uitkomt. Vergeet niet uw telefoonnummer en e-mailadres in te vullen zodat wij makkelijk contact met u kunnen opnemen. U kunt een reparatieverzoek indienen voor uw eigen woning, maar ook voor de algemene ruimten, bijvoorbeeld voor het trappenhuis.

Op dit moment werken wij aan een update van ons systeem. Het kan zijn dan u daardoor tijdelijk geen reparatieverzoek online kunt indienen. Probeert u het dan later nog eens.

Liever bellen met de reparatielijn

Wilt u toch liever even iemand van TBV Wonen persoonlijk spreken, dan kan dat op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur via telefoonnummer (013) 594 05 55. Wij vragen u dan een keuze te maken tussen reparaties over glasschade, centrale verwarming en overige reparaties. U krijgt een medewerker aan de lijn die een afspraak met u maakt of aangeeft aan welk bedrijf wij uw verzoek doorgeven.

Spoed

Een spoedgeval meldt u alleen telefonisch (013) 594 05 55. Niet via de website melden.