Over TBV Wonen

Persbericht: Paul Kouijzer nieuwe directeur-bestuurder TBV Wonen

Paul Kouijzer nieuwe directeur-bestuurder TBV Wonen

Tilburg, 11 december 2018 – Paul Kouijzer (1962) wordt per 1 maart 2019 de nieuwe directeur-bestuurder bij TBV Wonen in Tilburg.
Vanaf 2014 is Paul Kouijzer lid van de directieraad en directeur Bestuurs- en Concernstaf bij de gemeente Utrecht. Ook is hij al jarenlang als commissaris actief in de corporatiesector. Paul Kouijzer volgt Ton Streppel op, die na het overlijden van voormalig directeur-bestuurder Rob Vinke, interim-bestuurder is.

Paul Kouijzer - per 1 maart 2019 nieuwe directeur-bestuurder TBV WonenMeerwaarde
De Raad van Commissarissen van TBV Wonen is blij Paul Kouijzer te kunnen benoemen. Ilse Melis, waarnemend voorzitter van de Raad van Commissarissen: “Met zijn bestuurlijke én corporatie-ervaring, zijn maatschappelijke betrokkenheid en zijn enthousiasme past Paul Kouijzer uitstekend bij TBV Wonen. Paul Kouijzer heeft ruime kennis en ervaring met het helpen oplossen van maatschappelijke vraagstukken. We hebben er alle vertrouwen in dat hij voortvarend verder zal werken aan de grote volkshuisvestelijke opdracht die er in Tilburg ligt en daarmee van meerwaarde zal zijn voor de huurders, de stad Tilburg en TBV Wonen.”

Kwaliteit leveren aan de gemeenschap
Paul Kouijzer: “Ik vind het een grote eer dat ik als directeur-bestuurder een bijdrage ga leveren aan TBV Wonen, een betrokken en ambitieuze corporatie die volop in beweging is. Ik ga me inzetten bij TBV Wonen om kwaliteit te leveren aan de gemeenschap, juist voor hen die een helpende hand bij het wonen kunnen gebruiken.”

TBV Wonen is een Tilburgse woningcorporatie die zich richt op huisvesting van mensen in Noord-Brabant. Het aanbieden van betaalbare en kwalitatief goede woningen is onze kerntaak. Specifieke aandacht gaat hierbij uit naar ouderen, gehandicapten en anderen die onze zorg en aandacht vragen. Leefbaarheid, veiligheid, zorg en welzijn staan daarbij voorop.