Over TBV Wonen

Gebiedsontwikkelaar / adviseur MJOP

TBV Wonen is een klantgerichte woningcorporatie in Tilburg van ongeveer 80 medewerkers. Wij investeren in de kwaliteit en betaalbaarheid van woningen en werken met partners samen aan het leveren van maatschappelijke prestaties. Dit doen we op een creatieve en verbindende manier. Onze ambitie is om een excellente dienstverlener te zijn.

Wij zijn voor een combinatiefunctie op zoek naar

Gebiedsontwikkelaar / adviseur MJOP

Je maakt deel uit van een enthousiaste afdeling Omgeving & Sturing. Dit is een nieuwe afdeling die is ontstaan uit het koersdocument dat eind 2018 is opgesteld. Speerpunten zijn: klant centraal, eigenaarschap en samenwerking. We gaan nadrukkelijk medewerkers meer ruimte en verantwoordelijkheid geven in de uitvoering van hun werkzaamheden met als resultaat een optimale klantenservice.  Daarbij geloven we in samenwerking, zowel intern als extern. Dat betekent onder andere dat medewerkers nauw betrokken worden bij strategische- en tactische beslissingen en er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. We hebben ook ingezet op meer beleidskracht, omdat we beleidsbeslissingen gaan onderbouwen met data- en scenario analyse. Wil jij ons helpen de nieuwe koers waar te maken?

De functie MJOP (meerjarenonderhoudsplan) is van toepassing op het gehele bezit van TBV Wonen. De functie Gebiedsontwikkelaar is van toepassing op gebiedsteam Oost. We zijn een organisatie die sterk in ontwikkeling is, mede door een fusie en een nieuw te formuleren ondernemingsplan. We zoeken mensen die daar graag hun schouders onder zetten door mee te denken, mee te bewegen en mee te voelen.

 Wat doet een gebiedsontwikkelaar bij TBV Wonen?

  • Je hebt een initiatiefrijke rol om alle stakeholders bij het proces te betrekken en uit te dagen om mee te denken in kansen en mogelijkheden.
  • Jouw uitdaging is om alle belangen een gewogen plek te geven in de ontwikkelscenario’s van jouw gebied.
  • De gebiedsontwikkelaar zorgt er voor dat de complexen op een gezonde wijze kunnen worden geëxploiteerd; voldoen aan de eisen van de tijd en bijdragen aan leefbaarheid in de wijk.
  • Je bent verantwoordelijk voor de initiatief fase van projecten. Je bepaalt “wat” er moet gebeuren met een complex binnen de vastgestelde portfoliostrategie.

Wat zijn je taken voor het MJOP?

  • Je zorgt er voor dat het meerjaren onderhoudsplan aansluit bij de complex strategieën.
  • Je bent verantwoordelijk voor effectieve coördinatie van het proces dat leidt tot de meerjaren onderhoudsbegroting en afgeleide jaarbegroting. Natuurlijk denk je mee, signaleer je afwijkingen en doet verbetervoorstellen.
  • Je uitdaging is alle informatiestromen te structuren en betrokkenen naar behoefte te informeren over de definitieve meerjaren onderhoudsbegroting en afgeleide jaarbegroting.
  • Je bent kerngebruiker, zorgt voor de inrichting; optimaal functioneren en actueel houden van het MJOP-proces en instructie aan de gebruikers.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt HBO niveau met een technische richting. Jouw plus zit in je persoonlijke drijfveren en sociale antennes.
  • Je hebt ruime ervaring in een soortgelijk werkveld, zodat je snel kunt schakelen tussen onderwerpen. Ook weet je hoe je portefeuille- en assetmanagement toepast. En je weet hoe je een wijkvisie kunt onderbouwen en presenteren. 
  • Je bent goed in het organiseren van projecten en hebt daarbij oog voor een zorgvuldig proces waarin je alle belanghebbenden herkent en erkent.
  • Je kan in mondelinge- en schriftelijke communicatie moeiteloos schakelen door je stijl en benadering aan te passen. Daarbij communiceer je krachtig en duidelijk. 
  • Je bent zelf-organiserend. Dat uit zich onder andere in een pro actieve houding, het zelfstandig oppikken van signalen en probleemoplossend vermogen.

Wij bieden:

  • Een functie als gebiedsontwikkelaar / adviseur MJOP voor 24 uur per week.
  • Een leuk team met betrokken en enthousiaste collega’s.
  • Een organisatie met veel ruimte voor initiatieven, zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling.
  • We hebben een paar leuke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Toplocatie tegenover het station en dichtbij het gezellige stadscentrum van Tilburg. Ook met de auto is het kantoor goed te bereiken.
  • Werken bij een woningcorporatie betekent dat geen enkele dag saai is.
  • De gezelligheid van zowel de stad Tilburg als haar bewoners..
  • Schaal I van de CAO Woondiensten.

Interesse?

Wil je meer informatie? Bel dan Martin Vlasblom/P&O adviseur op (013) 594 05 72. Je reactie stuur je tot en met 26 mei naar solliciteren@tbvwonen.nl.

De kennismakingsgesprekken zijn gepland op 3 juni en op 11 juni.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.