Over TBV Wonen

Teamleider onderhoudsbedrijf

We zijn trots op ons Onderhoudsbedrijf. Daarin werken dagelijks zo’n 30 collega’s aan onze woningen. Als teamleider - coach en stuur je deze collega’s aan. Je geeft richting aan de ontwikkelingen in het dagelijks onderhoud en werkt toekomstgericht aan een goede dienstverlening. Je biedt een luisterend oor en hebt oog voor de mens. Onze huurder staat centraal, we borgen goed en betaalbaar wonen en hebben een belangrijke signaalfunctie voor de organisatie. Je bent zowel een aanpakker als een visionair; met kleine stappen werk je koersvast toe naar het beoogde doel.

 

Ben jij een coach met een goede gereedschapskist?! Heb jij het leiderschap om onze medewerkers nóg beter als team te laten werken? Kun je goed (af)wisselen tussen relatie, proces en inhoud? Dan ben jij onze nieuwe


Teamleider Onderhoudsbedrijf

 

Het managen van een team in de dynamische vastgoedomgeving van Tilburg is een vak apart. Het maakt deze functie zeer uitdagend en veelzijdig. Wij zoeken een ambitieuze collega met initiatief, die een kei is in het coachen van professionals. Je bent verantwoordelijk voor en geeft leiding aan het onderhoudsbedrijf en als de verantwoordelijk leidinggevende lever je een bijdrage aan de ontwikkeling van het beleid van de afdeling Vastgoedservice. Je wordt verantwoordelijk voor het verder brengen van de organisatie- en cultuurontwikkeling die ingezet is, de realisatie van het dagelijks onderhoud en de begroting.

 

De belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • TBV Wonen garandeert het woonplezier voor haar klanten. Dat doe je via sturing aan het dagelijks- en mutatieonderhoud van de woningen.
  • Jouw leidinggevende taak is het team optimaal te laten functioneren en de individuele kwaliteiten tot hun recht te laten komen. Je team vervult een belangrijke signaalfunctie voor de organisatie.
  • Je bent in financieel, technisch en kwalitatief opzicht eindverantwoordelijk voor het dagelijks- en mutatieonderhoud. Daarbij bewaak je het evenwicht tussen klant en organisatie en maak je de professionals verantwoordelijk voor hun eigen bijdrage.
  • Je zorgt voor een gedegen organisatie van het werk: een optimale bezetting met een blik op de toekomst, formuleren een (bedrijfs-)plan en -begroting, stuurt op samenwerking met co-makers en managet de (klant-)processen.
  • Je realiseert met je team een effectieve bedrijfsvoering. Je zorgt voor naleving van (wettelijke en kwaliteits) normen, adequate registratie van data, klachtafhandeling en verbetering van processen.

 

Je geeft leiding aan het Onderhoudsbedrijf en legt verantwoording af aan de manager Vastgoedservice. De medewerkers van het onderhoudsbedrijf zijn erg betrokken en dat zie je aan de goede resultaten en hoge klanttevredenheid.

 

Technisch én sociaal

Het Onderhoudsbedrijf is niet zomaar een technische afdeling. Als onderdeel van een sociale woningcorporatie met een belangrijke maatschappelijke taak, sluit de techniek sterk aan op onze sociale rol. Daarbij zien we een sterke meerwaarde van de vakman die, naast de technische reparatie, ook sociale signalen oppikt en doorgeeft aan onze afdeling Woonservice.

 

Wie zoeken we?

  • Een energieke collega, niet alleen gedreven door techniek, maar vooral ook door mensen. Je slaagt erin onze vaklieden hun werk succesvol en met plezier te laten uitvoeren. Daarbij ben je in staat te verbinden, zowel binnen het Onderhoudsbedrijf en TBV Wonen als als daarbuiten.
  • Je hebt bewezen managementkwaliteiten en ervaring met teamontwikkeling. Daarbij heb je oog voor inhoud, proces en relatie. Een commerciële achtergrond kan een mooie aanvulling zijn.
  • Je vraagt om feedback en benut de suggesties van anderen;
  • Je hebt gedegen kennis van onderhoud aan woningen. Je hebt minimaal een hbo-opleiding in een technische richting.
  • Je hebt aantoonbare kwaliteiten in het voeren ervaring in leidinggeven, het voeren van een projectadministratie en het verbeteren van werkprocessen. Gebruik van automatisering is daarbij vanzelfsprekend. Kennis van Microsoft Office is een noodzaak, kennis van Dynamics Empire is handig.


Waarom kiezen voor TBV Wonen?

Wij zijn met ruim 100 collega’s een woningcorporatie in Tilburg en omstreken met ruim 9.000 verhuureenheden die zich dagelijks sterk maakt om onze bewoners een fijn thuis te bieden in wijk en dorp. Daarmee hebben we een belangrijke maatschappelijke taak, waar jij in jouw rol actief aan bijdraagt.

Dat we het goed doen, bewijst onze hoge klanttevredenheid. En dat maakt ons werk zo mooi. Omdat we geloven in onze medewerkers, krijgen ze alle ruimte voor initiatieven, investeren we in persoonlijke ontwikkeling en is er persoonlijke aandacht. TBV Wonen is een hands-on organisatie waar iedereen elkaar kent. Dat geeft korte communicatielijnen.

 

Wij bieden:

  • Een fijne, gedreven organisatie met aandacht voor de bewoner en voor elkaar. En voor jouw rol geldt in het bijzonder: je bent leidinggevende van een enthousiast, vakkundig en servicegericht team.
  • Een uiterst zelfstandige functie waarin je eigenaar bent van je persoonlijke doelen. Tegelijk is er voldoende ruimte voor overleg en feedback.
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, mede ondersteund door een persoonlijk loopbaanbudget dat je opbouwt tot maximaal €4.500.
  • Thuis werken is mogelijk en om je thuiswerkplek ergonomisch in te richten en een thuiswerkvergoeding.
  • Het is een fulltime functie. Dat is 36 uur per week.
  • De functie is ingedeeld in schaal K. Het salaris ligt tussen € 4.141,- en € 5.597,- afhankelijk van het kennis- en ervaringsniveau en in overeenstemming met de CAO Woondiensten.
  • Het dienstverband start voor de duur van één jaar met uitzicht op vast dienstverband.


Interesse?

Meer informatie over deze functie wordt graag verstrekt door Martin Vlasblom, P&O adviseur, 013 5940594.Je reactie kun je sturen naar: solliciteren@tbvwonen.nl. Wij streven naar een aanstelling per 1 augustus 2022.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.