Over TBV Wonen

Financieel medewerker

Ben jij een financieel- en administratief talent? Zoek je een startersbaan in een rol als junior accountant met volop kansen in een maatschappelijke organisatie en veel ruimte voor initiatieven en ontwikkeling? Heb je hart voor cijfers, gevoel voor financiële processen en enorme zin om jezelf uit te dagen in verbeterprojecten? Dan ben jij misschien onze nieuwe

financieel medewerker

Hoe ziet je werkomgeving er uit?

We hebben deze functie speciaal voor jou op maat gemaakt. Omdat je net begonnen met werken, krijg je een mentor die je wegwijs maakt in onze organisatie en je werkveld. Wat ga je doen? We zien drie resultaatgebieden:

  • De eerste is de financiële administratie. Je bent vanaf het begin (mede) verantwoordelijk voor de onderhouds- en debiteurenadministratie. Als je dat kunt, wordt je betrokken bij de huur- en salarisadministratie. Jaarlijks geven we meer dan €11 miljoen uit aan onderhoud en ontvangen we €60 miljoen aan huur. Daarna is de debiteurenadministratie jouw verantwoordelijkheid.
  • Je wordt ook, in ondersteunende zin, betrokken bij het opstellen van de jaarrekening en kwartaalrapportages.
  • En gaandeweg krijg je specials, afhankelijk van je kennis en ontwikkeling. Dat zijn projecten die aanhaken bij andere ontwikkelingen, zoals papierloos werken, bijvoorbeeld bij de debiteurenadministratie. Er zijn ook werkgroepen die zich richten op het verbeteren van onze datakwaliteit, fiscaliteiten en de waardering van ons vastgoed.

Klinkt het wat veel? Wees gerust, er is altijd hulp aanwezig. Naast je mentor, zijn er nog vijf ervaren collega’s die je graag helpen. Daarnaast hoef je niet alles tegelijk te doen. We denken aan een periode van drie jaar om het bovenstaande onder de knie te krijgen. Afhankelijk daarvan bekijken we samen met jou het vervolg van onze samenwerking.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt net de HEAO of een vergelijkbare studie afgerond en/of de eerste stap in je loopbaan gezet. En nu heb je enorme zin om te ontdekken wat je leuk vindt binnen het financiële werkveld.
  • Je bent nieuwsgierig, toont initiatief, geeft aan wat je nodig hebt en durft stomme vragen te stellen.
  • Je houdt er van om je ergens grondig in te verdiepen en het helemaal eigen te maken, bijvoorbeeld zo’n onderhoudsadministratie. En als er vragen over zijn of je ziet verbetermogelijkheden, vind je het leuk om dat uit te zoeken.
  • Je krijgt energie om dingen samen te doen. In je eentje kun je bij ons niet veel, dus samenwerken is een must. Dat betekent dat je de ander helpt, eventuele meningsverschillen uitpraat en gewoon oog hebt voor elkaar.
  • En een gezonde dosis lef en doorzettingsvermogen om de inhoudelijke uitdaging aan te gaan.

 

Waarom kiezen voor TBV Wonen in Tilburg?

Wij zijn met ruim 100 collega’s een woningcorporatie in Tilburg en omstreken met circa 9.000 verhuureenheden die zich dagelijks sterk maakt om onze bewoners een fijn thuis te bieden in wijk en dorp. Dat doen we samen met onze klanten, alle collega’s en onze partners in de stad. Dat we het goed doen, bewijst onze hoge klanttevredenheid. En dat maakt ons werk zo mooi. Omdat we geloven in onze medewerkers, krijgen ze alle ruimte voor initiatieven, investeren we in persoonlijke ontwikkeling en is er oog voor persoonlijke aandacht.

 

Wij bieden:

  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt er voldoende tijd voor en zelfs een persoonlijk opleidingsbudget van €4.500 over vijf jaar!
  • We gaan er vanuit dat je zelfstandig in staat bent je eigen werk te organiseren, dus mag je thuis werken. Ook daar kun je budget voor krijgen om je thuiswerkplek ergonomisch verantwoord in te richten. Natuurlijk krijg je een laptop en mobiele telefoon die je privé ook mag gebruiken.
  • De vacature financieel medewerker  is een fulltime functie. In onze sector is dat 36 uur per week. Werktijden spreken we in onderling overleg af.
  • Als startsalaris denken wij aan een bruto maandloon van € 2.700,00 afhankelijk van je werkervaring. Je kunt groeien tot het einde van de schaal H. Verder hebben we allerlei goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een vergoeding voor het sporten, vergoeding voor woonwerkverkeer, een thuiswerkregeling, een opleidingsbeleid, een leasefietsregeling.
  • Je komt niet alleen in een leuk team, maar we zijn echt een gezellige club. En werken bij een corporatie betekent dat geen enkele dag saai is.
  • En ten slotte, ons kantoor bevindt zich op een toplocatie tegenover het NS station van Tilburg en dichtbij het gezellige stadscentrum.
  • De functie maakt onderdeel uit van de vaste formatie, maar het dienstverband start voor de duur van één jaar. We denken dat je totaal drie jaar nodig hebt voor de gestelde opgave. Wat er tussentijds en daarna gebeurd is afhankelijk van allerlei ontwikkelingen.
 

Interesse?

Wil je meer informatie? Bel dan Martin Vlasblom op 013 5940572. Je reactie stuur je uiterlijk 22 juni naar solliciteren@tbvwonen.nl.

De kennismakingsronde is gepland op 28 juni. De vervolggesprekken zijn gepland op 5 juli.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.