8 en 13 september aangepaste dienstverlening reparatielijn
Op vrijdag 8 en woensdag 13 september hebben onze collega’s van de reparatielijn een training. Bel je die dagen de reparatielijn? Dan word je geholpen door een telefonist van buiten TBV Wonen. Die neemt je melding voor ons aan. Misschien is de wachttijd aan de telefoon op deze dagen wat langer. Is er geen haast bij je melding? Dan kun je hem ook insturen via onze website of de volgende werkdag bellen.
Bij spoed helpen we je snel
Heeft je melding géén spoed? Dan gaan wij er vanaf de werkdag erna mee aan de slag. Is er wél spoed? Bel dan wél gewoon de reparatielijn: 013 594 05 55. Dan zorgt de telefonist dat je alsnog snel geholpen wordt.
Algemene telefoonlijn wel gewoon bereikbaar
Wil je ons bellen voor iets anders dan een reparatie? Dan kun je ook op deze dagen wel gewoon ons algemene nummer 013 594 05 94 bellen. Het is niét mogelijk om via dit algemene nummer alsnog reparaties door te geven.
Training om jou nog beter te helpen
Het doorgeven van je reparatie gaat op deze 2 dagen dus even anders dan je van ons gewend bent. We doen dit omdat we het belangrijk vinden dat onze collega’s je in de toekomst nog beter en sneller kunnen helpen. Dankjewel voor je begrip!